Saturday, 21 January 2012


PLAY TIME~~




Ini Pn.Salasiah :)
kawan aku yang sporting..hikhik..tapi garang :p



mAIn masak-masak ;))

HBUK








Assalamualaikum wb.t..........................hmmm aku ni bukan nya aktif dalam blog tetapi saja je nak mencuba benda baru. ok gambar kat atas ni adalah tempat di mana aku mencari rezeki. Nak hidup la katakan, di mana jua tempat penempatan ku untuk ku mengajar akan ku pergi tanpa banyak bicara :p

Cer..cer..tengok betul-betul bangunan tu....agak-agaknya lah terletak di kawsan pendalaman ataupun tidak???????....

Apa yang istimewanya lah bangunan ni sudah pun berusia 100 tahun......dan masih berdiri teguh sehingga kini...tapi ciptaan manusia tidak mampu kekal selama-lamanya.. :)