Thursday 9 February 2012

SELAMAT TINGGAL KU UCAPKAN (=_=)



Assalamualaikum w.b.t...... Bicara dmulakan dengan kalimah  BISMILLAH. Tidak lupa juga puji-pujian dan selawat ke atas junjungan Nabi Muhammad S.AW.....

Bicara hati pada malam ini ''kosong''...Jiwa terasa hambar, leduh kelu tidak terkata. Salah seorang kenalanku akan berpindah ke Kuching, Sarawak untuk meneruskan tugas beliau sebagai menjaga keamanan negara...

Mengalas tugas yang amat berat untuk dipikul dan menjaga amanah  yang sudah diberi haruslah dituruti dengan penuh kesabaran dan juga ketabahan luaran dan dalaman.

Isshhh pemenda aku merepek kan ni?????!! Yelah aku punyai kisah suka duka dengan dia..siapa enggak bisa lupa dong?!

Tiba-tiba dapat tahu beliau akan berpindah ke kuching, Sarawak minggu hadapan..uhukkkkss! sedihnya. (TERSENTAP JUGAK LAA!)

Kapten Muhd Safiuddin


Biarlah..itu kan sudah tertulis dalam '' diari '' dia sejak azali lagi... apa yang penting aku mendoakan agar dia sentiasa bahagia dengan pekerjaan yang akan dia tempuhi tidak lama lagi..dan sentiasa beringat yang semua ini adalah pinjaman..jangan takbur dan riak dengan apa yg Allah sudah kurniakan.. ALL THE BEST MY LOVELY FRIEND.. YOU ARE AMONG THE BEST FRIEND I EVER MET.. *sobs sobs (siapa nak ajak aku kuar dah lepas ni? )

No comments:

Post a Comment