Saturday 11 February 2012

'' PHD ''

Deeply crying....itu je yang mampu aku kata sekarang ini. Even luaran aku ni sometimes kepala gila-gila. seorang yang suka buat hal sendiri, pendiam dan pemalu itu bukan bermakna aku ni x sedar dengan apa yang beralku dengan keadaan sekeliling... cuma aku lebih banyak bertindak dengan cara '' WAIT AND SEE'' ..

JANGAN LA BERFIKIR YANG AKU NI PENDAM KE APA? CUMA AKU MALAS NAK LAYAN DENGAN KERENAH ORANG-ORANG YANG SUKA MEMBODEK DAN BUSY BODY HAL ORANG LAIN.

aku diam tapi dalam masa yang sama aku berfikir. walaupun aku ni kasar , hati macam ais tahu tak,.. lembut macam tauhu. zaman sekang ni ramai orang yang bersikap PHD ..PHD is stand for PERASAAN HASAD DENGKI!! sebagai contoh bab ilmu..apa salahnya kau kongsi bersama? kau juga yang untung..pahala kau berterusan hingga kau dah passed away . selagi hamba ALLAH TU berterusan guna ilmu yang kau sudah curahkan, selagi itulah kau ada aset di alam barzakh sana....

HAISSSH..hati dah geram macam ni la rupanya...haha..

ADIOSSSSSSSSSSSSS :)
( BYE-BYE )

No comments:

Post a Comment