Monday 6 February 2012

::.  HAPPY FAMILY  ::.
Salasilah keluargaku...(bukan semua ada pun dalam ni) . Kebanyakkan ahli keluarga aku tak suka bergambar. tak tahu la kenapa penyakit sebegitu ada..Har har har..... 

kak ma and ainil 

Yang pinky-pinky tu la my kak long.......anak sulong dllm my family :) and beside her is the only one her daughter....waduh-waduh nama nya aja perempuan tapi garangnya jangan dikata seyhhhhh

my niece and nephews

bolat-bolat kan muka anak-anak kak long aku ni? HAHA :p

my second brother :)

abg encem

haaaa....kacak kan abg aku ni? kalau dia balik ipoh..mesti aku suka main muscle-muscle body dia....
teringin jadi macam tu tapi tak SWEET kalau perempuan ada over muscle like a man. Looks like a hulk hogan! haha

lokman and his lovely friend

with his crazy monsters .ahaks!

Adik kesayangan aku.....bila dia x balik ipoh, aku sangat rindukan dia walapun kami slalu berdebat mulut..
perhubungan keluarga ini ibarat AIR DICINCANG TAK AKAN PUTUS...
Biasalah ank yang bongsu, he's a little bit pampared..but I just dont care.. asalkan keluarga aku bahagia :)







No comments:

Post a Comment