Sunday 5 February 2012

Kenangan Yang Terindah ~ ~


Dari tahun 2006-2009 adalah di mana tahun yang paling penuh suka-duka ketika aku berada di negeri orang ( padahal kl dan perak takde la jauh mana!! ) . tp masya Allah. dugaan betul-betul menghimpit jiwa aku yang sedia kering ni. makin '' SLIM '' la aku time di sana..

Time belajar, kais pagi makan pagi..hahahaha....tapi kan hasil jimat cermat aku berjaya la kumpul duit untuk berholiday bersama-teman-teman yang tercintaaaaa.. <3 (tapi gambar-gambar di bawah ni bukan hasil dari duit yang aku kumpul okiesss!! )




ini BFF aku... kawan-kawan yang kepala GILA-GILA..miss them so much! xoxoxo


Din Botak baby tua.. minum pun nak kena suap ..ngadeeee! :)


so romanticssssss environment like this. I wish if they all are with me right now..so sad :(


happy face :)


Din seorang kawan yang sempoiii....



No comments:

Post a Comment